Zwroty i Reklamacje
1. Postanowienia ogólne
Firma FIT PERFECT, ul. Łazy 292A, 21-400 Łuków, przykłada dużą wagę do jakości swoich produktów oraz satysfakcji klientów. W trosce o przejrzystość zasad przedstawiamy poniżej procedury związane ze zwrotami i reklamacjami.
2. Odstąpienie od umowy
Konsument, który zawiera umowę na odległość, co do zasady ma prawo odstąpić od niej w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Należy jednak pamiętać, że zgodnie z art. 38 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta, nie dotyczy to produktów:
-
szybko psujących się,
-
posiadających krótki termin do spożycia,
-
przygotowywanych specjalnie na indywidualne zamówienie.
Ponieważ nasze produkty to świeżo przygotowana żywność, prawo odstąpienia od umowy nie ma w tym przypadku zastosowania.
3. Reklamacje – jak je zgłosić?
Jeśli dostarczony produkt jest wadliwy, uszkodzony albo różni się od zamówienia, klient ma prawo do reklamacji.
Aby z niej skorzystać:
-
Skontaktuj się z nami niezwłocznie – telefonicznie (570 498 498) lub mailowo (kontakt@fit-perfect.pl).
-
Zgłoszenie prześlij maksymalnie w ciągu 24 godzin od odebrania produktu.
-
W wiadomości podaj:
-
numer zamówienia,
-
opis problemu,
-
zdjęcia potwierdzające nieprawidłowości (jeśli to możliwe).
-
4. Rozpatrywanie reklamacji
-
Po otrzymaniu zgłoszenia rozpatrujemy je najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych.
-
Jeśli reklamacja zostanie uznana, oferujemy:
-
nowy produkt – wolny od wad i zgodny z zamówieniem,
-
albo zwrot należności na wskazane konto bankowe (dotyczy wartości reklamowanego produktu).
-
5. Dane kontaktowe
FIT PERFECT – Patryk Knap
📍 Łazy 292A, 21-400 Łuków
📞 570 498 498
✉️ kontakt@fit-perfect.pl
6. Informacje końcowe
-
Niniejsze zasady nie ograniczają praw konsumentów wynikających z obowiązujących przepisów.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy:
-
Kodeksu cywilnego,
-
Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
-
-
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych zasad.