JAK DZIAŁA
NASZA APLIKACJA?

Zarządzaj swoją dietą z poziomu naszej aplikacji mobilnej.

Poniżej przedstawiamy zbiór najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi dotyczących korzystania z przygotowanej specjalnie dla naszych klientów apliakcji mobilnej.

Złóż zamówienie i otrzymaj
dostęp do naszej aplikacji.
Zarządzaj swoją dietą, zbieraj punkty,
podglądaj menu i korzystaj z powiadomień.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz SMS z danymi do logowania
oraz możliwość pobrania aplikacji.

Otrzymując powiadomienie o kończącym się zamówieniu
wejdź do zakładki „Przedłuż zamówienie” i ponów dietę lub wybierz coś nowego.

Zmiana adresu nigdy jeszcze nie była tak prosta!
W panelu głównym aplikacji wejdź w zakładkę „Zmiana adresu dostawy”,
wybierz dzień, na który chcesz zmienić adres i wpisz potrzebne dane.

W zakładce przesuń dostawę wybierz dzień, który chcesz przesunąć
oraz nową datę dostawy – kliknij potwierdź przesunięcie dostawy

Po posiłku pamiętaj, że możesz ocenić swoje dzisiejsze menu w zakładce oceń posiłki.

W zakładce dodaj wykluczenia wpisz jeden uciążliwy dla Ciebie produkt,
który chciałbyś wykluczyć ze swojej diety. Pamiętaj, że tylko jedno wykluczenie jest bezpłatne.

Zbierane punkty możesz wymieniać na atrakcyjne nagrody oraz zmniejszyć nimi cenę swojego zamówienia